3 tipy jak u nás můžete efektivně nakupovat

3 tipy, jak u nás můžete lehce nakupovat

Taky už si nedokážete představit svět, kde by nebylo možné nakupovat online? Přesto ne každý při nákupech na internetu postupuje tak chytře a ekonomicky, jak by měl. Máme pro vás 3 tipy, které vám online nakupování ještě více usnadní.

1. Tvořte si u nás seznam přání

Seznam přání nemusíte být určen jenom Ježíškovi. Pomůže vám především s pořizováním věcí, které nepotřebujete ihned. Můžete si svá přání ukládat např. do textového dokumentu, jednoduché tabulky nebo poznámek v telefonu, ale mnohem jednodušší je, když kliknete na srdíčko u produktu a ten se rázem uloží do tzv. Wishlistu. Jakmile si nějaký produkt na seznam zanesete, zkuste na něj na chvíli zapomenout. Pokud nepoužíváte tento způsob na přehledný nákup většího množství zboží. 

Může se hravě stát, že ne všechno, co jste do seznamu vložili, nutně potřebujete. Zabráníte tak tzv. impulzivnímu nákupu a vaše ušetřené peníze můžete investovat smysluplněji, než abyste doma zakopávali o další lapač prachu. 

NÁŠ TIP: Vybírejte srdcem a plaťte hlavou.

2. Nebojte se zeptat na radu

Pokud se příliš nevyznáte v technických specifikacích našich produktů, rádi vám s výběrem pomůžeme.

Přemýšlíte, jestli je lepší si pořídit dvoudílný, nebo třídílný šejkr? Hledáte vhodnou sklenici na ochutnávku vašeho oblíbeného destilátu? Nebo váháte, jakou domácí barmanskou sadu pořídit vašemu partnerovi? V podobných situacích vám náš nákupní rádce pomůže zúžit množinu produktů, ze kterých můžete vybírat.

3. Využijte výhody nákupu alkoholu přes internet

Online nákup alkoholu a potravin v posledních dvou letech zažil velký boom. Určitě se není čemu divit – objednávku vytvoříte z pohodlí vašeho domova a nemusíte navíc absolvovat cestu do obchodu nebo se vláčet s těžkými taškami.
A největší výhodou je, že pokud u nás jednou nakoupíte, můžete si navíc jedním kliknutím své objednávky zopakovat.
A protože čas jsou peníze, můžete ten ušetřený strávit něčím užitečným.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení